söndag 21 mars 2010

Renoveringen i Lilla Huset Och lite av alla kläder jag gjort nu 2010 det finns mer

Det blev att ta fram stockarna i köket också då taket faktiskt var maskätet inte så trevligt mer jobb men det det blev bra....dessa bilder är ifrån tidigare i veckan det har hänt en hel del sen dess....

i sällskaps trivselrummet....rörigt och nästan färdigt.....








Samtidigt som vi har renoverat har jag designat och sytt ut till butiken olika tröjor kjolar korsetter och barnkläder och skjortor...designen går ut på lantliga kläder och skärgårdstil lite skir romantik.






detalj bild ärm





detalj bild bak.





Lite mera silverhjärtan till butiken som jag knåppa i hop...





Tjej tröja storlekarna 2-8 år eko tyg från 220:- långärmad


Kortärmad tjej/flicktröja ekotyg
180 kr 2-8 år de går även att beställa i från 6 månader- 2 år. priset blir då 160 kr tröjan.



Lantlig blus finns från 200:- och i storlekarna 36-46 annars går det beställa de andra storlekarna.

olika mössor kommer fler på bild snart.. från 69 :-

Mera tröjor till både tjejer och killar finns men alla bilder får ej plats lite detalj bild ovan....


Detaljbild på den handgjorda blomman på kjolen jag gjorde i julas men nu fotograferade jag den.... jag har även gjort fler lantliga tåvlar och badbrus ifrån gården örter och blommor som är egenodlade....


Strandpromenad eller bara en härlig skön sommar dag i trädgården med en god bok iförd i en lantlig kjol ifrån valla gård.....kommer snart fler kjolar och klännningar på bild.
Jag väntar fortfarande på att vi ska bli friska här har en elak förkylning som hänger över oss....

Jag ska baka en god kaka nu och fortsätta med pyntandet och vårstädandet ....
Jag får visa påskkorten i nästa blogginlägg då de inte fick plats denna gång:(

Ha en mycket trevlig söndag Jenny

1 kommentar:

Linda sa...

Vad duktiga ni är. Jättefina kläder. Är ni ochså fortfarande sjuka. Riktigt envis förkylning och hosta här med som aldrig släpper
Mvh Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails