lördag 20 mars 2010

Påsk pynta i huset och göra egna kort och ägg...trevligt

Påskpyntat i köket och gjort lite fint i badrummet, jag håller på med kort till alla nära och kära som jag ska skicka iväg i veckan, samt att vi dekorerar ägg till påsk med barnen det är ju bara för kul....och mysigt i mitten av skålen är det ett strutsägg...

Lite vårkänslor är det nu speciellt när man kan tjuvstarta med lite planterade lökar inomhus och blommor, och nu smälter snön ...och fåglar kvittrar.





Detta är i köket i äggkorgen la jag strutsfjädrar ...det blev så här.













jag ska skaffa en skena till gardinen men annars är jag nöjd med resultatet , gardinen inköptes lokalt ifrån Änglagården östra husby supertrevlig inredningsbutik på vikbolandet....jag ville ha något i badrummet och tyckte detta passade...eller hur ?

Önskar en mycket trevlig helg Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails