torsdag 18 november 2010

LuciaKrona, Ulltomte, Tennlödningssmycken/hängen, ljuslampetter Valla Gårds Hantverk

Denna Luciakrona har jag gjort till butiken, den finns i vit svart och silver....har alltid velat ha en luciakrona till dekoration nu gjorde jag några...

Amor Vincit Omnia texten pryder dessa väggljustakar vita med svart text....dessa gjorde jag igår.





En ny Ulltomte har fått form på Valla Gård , denna filtade jag ihop härom kvällen har ettpar stycken...













lite jul alster hantverk ifrån Valla Gård...











Det låg ett vackert frosttäcke på granriset jag pyntat med på gården...




Fick en impuls och möblerade om i hallen...









Tennlödning, smycken hängen dekor tags av Lilla mig på Valla Gård...finns i gårdsbutiken




Ha En underbar kreativ dag och här ska det stöpas Ljuskronor och adventskronor....

Kramar Jenny

3 kommentarer:

Linda sa...

Vilka fina saker du hunnit med att göra. Luciakronan var ju jättefin.
Hoppas ni har det bra annars.
Kram Linda

Soňa sa...

Dobrý večer!Moc krásný blog a obrázky.Moc se mi také líbí svícen "korunka"Je nádherný!Krásný podzimní víkend,Soňa

Helena Olli sa...

Kan man köpa en luciakrona av dig ? Mvh Helena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails