lördag 26 december 2009

Jaktlabradors valpar kan väntas till våren 2010

se ras beskrivning under jaktlabrador labrador retriver
under våren 2010 kan det väntas ett tillskott av valpar på valla gård vikbolandet
de är fullt upp i sitt kurtiserande av varandra.
En tingnings avgift erlägges som inte återfås vid ånger.
Tindra + Richi = sant

jaktlabradorens huvudsakliga uppgift är att vid fågel-och småviltsjakt arbeta efter skottet, då främst som apportör.

ua i armbågar och leder höft samt ögonlysta. skk-regade med stamtavla renrasiga

med i spaniel och retriver klubben, vi ll du kolla stamtavla på de eventuella valparna får du skriva mejl till mig så bifogar jag tillbaka kopia ifrån skk.

jhobergdesign@hotmail.com


har en stor passion för vatten, och är entusiastisk godmodig och följsam och en mycket god apportör.

läs mer på våran hemsida. båda hundarna har visat goda egenskaper i jakt och apportering , sök och spår.

Medföljer i valpköpet:

Stamtavla samt att valparna är vaccinerade besiktade ni får även med koppel leksak(apport) snuttefilt medlemsskap i spaniel och retriverklubben och en dvd visselpipa startfoder.

Valparna kommer även få kontakt med de övriga djuren på gården och få en viss inkallning.
Mvh Jenny Hoberg

2 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Er innom for å ønske deg en skjønn romjulstid.
Stor juleklem fra meg:)

Anonym sa...

Hejsan,
Vilken underbar gård du bor på, ser så härligt ut, äkta lantliv är det.
du får gärna länka till mig och jag gör det samma till dej.
Jag önskar dej en skön vintervecka
Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails