tisdag 29 december 2009

rådjur i vinterlandet på baksidan, lo at the sea och bilder från mobilen.....


rådjur runt omkring oss här på gården, det är ju så härligt att se dem.....


jag laddade in lite bilder ifrån min mobil idag och fick vårkänslor dels för lammningsbilderna....
och för att min tredje pojke var på bild så liten och så söt, jag känner att jag skulle kunna ha en eller två till, får se vad framtiden frambringar....
glad blev jag när jag äntligen fick in bildernaför min tand gicksönder idag och jag har ont efter besöket till tandläkaren, det var mindre roligt....:(


se min lilla pojke.....bebis hmmmmmmmmmm



dessa kort är ifrån i sommras och jag gjorde en lo på alla tre vid havet, i skåne malmö






lite detalj bilder



nästa gång jag lägger ut bilder så är det från skafferiet och trappani huset samt
badrummet:)
mvh jenny




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails