tisdag 24 mars 2009

Vintage BarnKlänning volang med vidd.. Mönster design Och ett TacK Kort











Detta är ett av mönstrena jag ritade på igår och designade igår...och ett scrappat ett ticketholder Tack kort?


jag gör egna mönster till det mesta som jag syr upp...


Just nu håller jag på med mönstret till min nya Viktorianska klänning det blir min 5 klänning sjätte om man räknar min brudklänning som finns med bland ettiketerna...




Jag räknade mina korsetter och jag har gjort över 40 st till andra och mig själv...


Jag har gjort färdigt mönster till cowboykläder till min tre pojkar..

Detta är en barnklänning/flickklänning i från 0-12 år finns mönstret i ....

Jag gjorde mönster till Kjolar skjortor blusar klänningar till sommaren 2009


Det mesta kommer gå i vintage stil blandat med country style....





Detaljbild
















Om du bara är på besök skriv en rad så jag hittar till dig , det finns inget tvång på att skriva beröm....men ett litet tassavtryck vore superkul.....








Om ni vill se mer i bloggen så är etiketterna längre ned på sidan till höger....


Detta är kortet nedan med detaljbilder.....






















Mvh Jenny

7 kommentarer:

Bettan sa...

Den blev ju jättefin :o)

Unknown sa...

underbar klänning! Jag kan inte ens sy en grytlapp..*S* Vilket kort! Sägaer bara WOW!!!

Bettan sa...

Jag så g inte kortet där igår :-o, är jag snurrig eller har du lagt in det efteråt?
Det är jättefint i alla fall...skön stil på det :-)
Du har nåt att hämta i min blogg ;-)

Himlarum sa...

Hej Jenny!
Hjälp så mycket fint du syr och gör!!!
Måste titta vidare strax men först vill jag bara besvara din fråga om transport av zinkbadkar. Det kostar ingenting att få det hemfraktat bara du kan vara tillgänglig och ta emot det! Hur ser det ut på dagtid? Är du hemma ibland?
Mejla mig gärna så kan vi prata vidare eller ring mig på 070-261 52 23!

Kram Ann-Helen

Himlarum sa...

Hej igen!
Hur ville du göra med zinkbadkaret?

Kram
Ann-Helen

Anneli sa...

Du har en award att hämta hos mig!
Ha en underbar söndag.
Kramar
Anneli

Pernilla ~Pillan~ sa...

Hej! Kika in i min blogg så finns en glad överraskning där!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails