måndag 18 oktober 2010

Drömmar om en vacker veranda till 2011 och vi har blivit med häst....och egenodlade pumpor



Detta är våra pumpor nja ett litet gäng av dem iallafall, och jag ska göra något kul av dem till halloween åt barnen som vi har pysslat inför detta det är ju jättespännade tycker dom.




Jag har tittat runt på lite veranda bilder och har hittat några här är ett exempel....
måste ju spara pengar till i vår till verandan:)







Det skulle vara så fint med svarvade stora stolpar eller hur....




Visst skulle det vara underbart med en sadån här gunga kanske lite större....min man sa den går att göra hoooooopppppaaaaasss:) visst skulle det vara underbart.....



Detta är altanbygget på baksidan av vårt gästhusoch örtagården nedanför....






Här har vi scilla som bor hos oss för tillfället visst är hon helt underbar, det tycker vi iallafall som har fått chansen att ha en häst såklart.






Hon är min vänninas häst och hade ingenstanns att vara så då fick hon komma hit . det roliga är att vi får vara med när hon ska föla i januari Mysigt....


Börjar nästan längta till jul....

Mvh Jenny

1 kommentar:

Linda sa...

Mysigt med en häst.
Jag längtar ochså efter att börja julpynta. Mys

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails