söndag 17 oktober 2010

Vill Ni se min badrumsdröm? Vi åker på att göra om i badrummet och nu ska det bli som jag vill hoppas jag på..



Handslaget tegelgolv rustik charm, är vad jag kollat på nu, vi har ju äkta skiffergolv i hela hallen men nu vill jag ha något mer..

toaletten är bara för vacker kan man skriva så om en toastol denna blir det men med vit runt om och helst pärlspont...







Tvättkommoden jag vill ha med vask och blandare så vacker...













Jag har alltid velat ha ett badkar med tassar men nu har jag blivit lite förälskad i detta badkar och fönster på bilden ett valv fönster....








Blandaren jag ska köpa till köket nu och till tvättstugan...fasten jag funderar på bronserad vet inte riktigt än?

beslut beslut beslut och drömmar:)

Nu ska jag jobba på har arbetat igår kväll i stan och ska in i kväll igen jag har ett roligt och givande arbete.

Ha en underbar söndag // Jenny

1 kommentar:

Mariette sa...

Så underbara bilder och en fin blogg! Jag håller helt med dig om kranen, den är så fin! Så mycket fint att titta på.
Såg att du skrivit om kakelugnspannan; vi har precis köpt ett gammalt hus och tittar just på en sådan "kamin". Skulle vara intressant att veta om ni är nöjda med eran kakelugnspanna?
Hälsn. Mariette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails