söndag 30 januari 2011

Lite pyssel dags och bygga...

på stolen ligger en gammal tapet från 17-1800 nångång denna ska jag återandvända på något sätt i huset...men hur?

grubbla...men visst är den fin



ett stykbord håller jag på och sätter ihop efter denna bild till tvättstugan som vi nästan är färdiga med... kommer bilder snart
vi har även börjat bygga våran nya säng som borde bli färdig nästa vecka och då kommer mera bildr ifrån sovrummet:)




jag har samlat på mig horn fällhorn bock horn älghorn alla horn , jag är lite smått förälskad i hornljuskronor och ska sätta ihop större och mindre sådana för stearinljus förståss...jag vill ha en krona i vårt sovrum och en i magasinet här ute där nya butiken blir...dom är bara för vackra...och brytningen emot det vita är fint:)
Hoppas alla fåren underbar söndag....




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köper en krona av dig som jag kan ha på altanen supersnyggt ju, hojta till när några är färdiga...:)

längtar tills jag får se bilderna på erna tvättstuga och på sängen,nyfiken...

Kramar Maria

Jejje sa...

fin tapet:)mitt tips:gör en fin ram o rama in tapeten(om det inte är för lång tapet)
jag är också förtjust i horn,vill göra en takkrona,och måla ett stort älghorn på väggen/jejje

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails