tisdag 9 februari 2010

Tänk vad tiden går....och går

ja på bilden är det jag, jag uppträdder fortfarande med en liten grupp människor som besitter samma kunskap....jag uppträdder med jonglering akrobatik sång teater riddarspel bröllop eld listan är lång, sedan 1996 tiden går fort....







Budapest år 2001 på en luftvärnskanon ohhhh vad jag saknar Budapest ibland, .... hade en kär gammal vän som bodde där och hade relativt likasinnade intressen, men vänner kommer och går endast familjen består....Jag älskar historia och att ha en god bok om historiska personer att läsa är det bästa jag vet.





Oh my god! ! !detta designade jag för nästan 8 år sen vad tiden går fort! i dag är det ljusa lantliga kläder jag designar långt ifrån detta :0 samma korsette och handskar men iförd i Fuskskinnbyxor och höga stilletklackar hade jag på mig för 8 år sedan när jag för första gången talade med min blivande make! på en fest jag blev övertalad att gå på och spöka ut mig.....inte lustigt att han utbrast i ett vrål när han ladde ögonen på mig! stackars karl.
En sådan här kjol får man uppsydd av mig för ca 350Kr ,











Ha ha en nyligen tagen bild på mig jag 2010 02 02 31 år gammal tre små barn , hemma med mobilen försök till ny profilbild med mobilen då kamerans objektiv är trAsigt *grrrrrr* och på lagning (suck)...... inte so nice....men favoriten i paradise hotel vann.. Jackie Grattis ( jag sa från första avsnittet att jag trodde att hon skulle vinna) hon var min favorit!

och nu fru med tre småbarn eldjonglör blåser eld.... inreder designar kläder till vardag fest och bröllop ...och mycket annat hantverk.
föder upp djur och renoverar en gammal gård, och arbetar sliter och sliter

men tack vare alla mejl jag fick om tips till jobb till min make så vill jag först och främst skänka ros till er alla! tänk att vi har så många fina nära vänner som ställer upp och det gav utslag och ett arbete! Tack




och här nedan lite bilder ifrån valla och annat.....













Valla gård baksidan insnöad












jag bakar och bakar bröd i våran bakmaskin och dom blir så goda....










och givetviss slinker ett eller annat kakrecept med i vanliga ugnen också på bild sockerkaka.




en härlig morgonbild på våran katt Gorin Nosho












Vill ha vill ha denna säng! vill haaaaaa !



http://www.geromar.se/

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo vem föll inte för dig då, eller nu det inte mycket du ändrast i utseende....jag har känt dig i 12 år och du är fortfarande vacker ....hälsa mannen

Martin ;)

Anonym sa...

Vet du vad jag nyss insåg ? Jag är världens lyckligaste man , jag älskar dig Jenny!

Din Man Jerry

Anonym sa...

AHHHHHH!
jag ser underbara syster....

säger bara EXUVIANCE

KRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMM syster yster!

Caroline sa...

Men helt sjukt!!! Jag är också 31 år och har tre barn, döttrar....
Vi bor på lantgård med Hästar, katter, hundar, kaniner, ödla m.m
Och jag älskar att MÅLA och skapa. Verkar som att en av mina döttrar åtminstonde, har smittats :)

Åhh vilka korsetter/ kläder du syr!! Helt otroligt vackra!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails