onsdag 16 december 2009

Vad härligt det är med snö



Beskåda vilken härlig vinterbeklädd altan och framsida som vi kom hem till igår kväll vilken tur att vi hade kameran med oss.











och i morse hade snön lagt sig på spröjsen i köksfönstret det gör att man får den där extra känslan av att det är jul. och se den ortoligt vackra ljusstaken rosetta som
jag hittade i norrköping på willes el och till ett realtivt nedsatt pris, det är alltid trevligt att fynda.






små granar överallt och söta tomtar, jag styr och ställer och min make bygger , och vi är i slut etappen av allt målande, och som om inte det var nog så beslöt vi oss för att göra om den lilla kontors platsen/rummet till ett stort skafferi eftersom det är i samband med köket. så vi har målat och flyttat in kylskåp där nu.
ska snart lägga ut bilder på hur det blev då vi målar vit där och inreder lantligt:)






mera snö bilder, är så otroligt glad över att det snöar.... så här ser det ut utanför gårdsbutiken.







och en bild till på våran tomtedisplay i början av gården. i sin tomtegrotta som jag byggde i början på november då vi har julöppet och jag vill ha lite stämning när man kör in på gården.


Med önskan om en trevlig kväll Jenny






Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails