söndag 13 december 2009

Lucia frukost julkort gåbortgåva och vinnaren av julstrumpan är.......

jag gick upp först i morse och gjorde i ordning luciafrukost åt familjen så vi fick en stillsam och trevlig Luciamorgon...det såg ut så här...
de blev så glada min familj, alltid tacksamma för det lilla. jag hade bakat lussebullar igår och pepparkakor med barnen och gjorde 6 liter julgröt av den gammeldags sorten.....
Vinnaren av strumpan blev tessan..... http://ericasmamma.blogg.se/
2 pris gick till johanna som inte har blogg men har mejlat
jag har gjort julkort till hela släkten det blev en hel del som vi ska skicka nu i veckan, jag har gjort en massa julgodis som vi ska ge bort till jul .....


grattis kortet till min systers son alexander som fyllde ett i veckan....de bjöd på en sån god tårta...



God jul och ha en mycket trevlig lucia mvh jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails