söndag 19 september 2010

En helt undebar födelsedag Fick jag i lördags....


Jag gjorde en chokladrulltårta med marmelad och nougat fyllning som jag toppade med grädde jordgubbar och citromelis som jag stötte ned i en mortel med socker så det blev grönt.... den blev jättegod Min svärmor kom även med en egen bakad rulltårta så dubbelt upp och gott gott blev det, jag fick allt jag önskade mig det har inte jag fått på länge kändes ovanligt.


På bilden våran ko jag fick en ko highland cattle med kalv hon går först på bilden och heter alpha....jättesnäll social och handmjölkad...












En liten del av våran skörd i år är majs förståss som varje år i år fick vi 50 st paprikor röda vi tycker bäst om dem, och tomater har jag plockat över 10 kg än så länge auberginer gurkor och potatis morötter m.m

MUMS

Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails