torsdag 7 januari 2010

Korsetter sydda och gjorda av mig samt lite annat

Korsetter alltid rätt alltid fint och vackert...enligt mig
jag älskar korsetter så mycket att jag har sytt och gjort dem sedan 2000 ...dels för att jag älskar historia och för att korsetten är vackert och kvinnligt ....
framsidan på en korsette och




Baksidan på en korsette exempel på hur det kan se ut och insidan på korsetten, jag syr korsetter och speciellt efter mått, jag tar ca 800 kr st för en enkel korsette sen finns du upp till 4500 kr st med spetsar brodyr och äkta pärlor och i äkta siden. Brudkorsetter.
korsetten är uppbyggd i krinolinstål planchette och hyska öljetter band undertyg kanaler och förstärkningsband i midjan....och två lager tyg.
Vill man beställa en korsette så går det bra att först mejla mig
jhobergdesign@hotmail.com eller ringa 0125-50770

vi har äntligen fått hem knopparna till vitrinskåpen i köket de ser ut så här...
och i denna vinterkyla längtar jag efter våren och fick syn på en bild jag tog i somras av våra örter... så mumsigt och härligt.....


Mvh Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men allvarligt gumman sover inte du , hur mycket kan man hinna med tre små barn och allt?

på tal om det grymma korsetter och klänningar du har gjort.

Har du något nytt till salu i butiken mejla mig jag kommer förbi genast!

Kram Och Pöss Maria

Anonym sa...

Guuu vad du är kreativ.
Hur hinner du med allt.
Vilken energi du har.
Lycka till!
Jag måste ta ett kik i butiken er.

Trevlig dag!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails