fredag 6 mars 2009









Exploding box Baby

En gammal scrapping goding


Scrapping av Jenny Maria Beatrice Hoberg
Man lyfter på locket och vips ett album över vad man vill scrappa om
Jag valde denna ifrån att jag surfat på amerikanska sidor och jag gjorde den på mina triss i pojkar Coursell
Vilket Är viktigt då dom är de ända tre manliga kvar sedan gammelfarfar Nils och farfar Roland och sin far Jerry som bär namnet vidare enligt gammal sed på svärdsidan
I tredje lagret av boxen ¨står en liten historia om släkten Coursell Orginal staving är korsell
Plus de olika fina utvecklingar de visat intresse för som att bygga snickra måla och oändlig fin fantasi jag är så stolt över mina pojkar....dom är mitt allt

Tyvärr bär inte jag efternamnet än trots att vi är gifta...men vi får väl se vad tiden utvisa skall....:)

Av jenny

4 kommentarer:

Anita sa...

Vad fin! Jag gjorde en sån exploadingbox till min syster då hon fyllde 40 år. Den var väldigt uppskattat och roligt att göra.
~Anita

Ulle sa...

Vilken underbar exploding box, verkligen inspirerande ... har länge varit sugen på att prova att göra en sån, men det börjar nog bli dags att göra slag i saken ... :)

Tack för kommentaren i min blogg!

Anonym sa...

Jättefin box! Vilken härlig blogg du har, så många fina grejer som du gör, korsetter, buketter, dukningar...wow!

Tack för kommentaren i min blogg!

Saawan sa...

Men så gullig, har funderat på att prova detta men det ser så avancerat ut.

Tack för fin kommentar i min blogg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails