torsdag 26 maj 2011

Före och efter bilder i 1700tals huset på gården

Bilden ovan är huset när jag hade grävt ur grunden och vi hade tagit bort golven som var helt förstörda...
allt fick renoveras om i huset väggar fasad fönster isolera gjuta golv elen m.m.
Satt ju här på morgon kvisten och såg över lite bilder och insåg vad mycket vi har gjort ihop jag och min man sen vi började renovera för 6 år sedan.
Vi började med att gjuta golvet 2009 i november sen byggde vi jag och min man hela 2010 det stod klart till slutet av november 2010 , känner oss ändå en smula nöjd med resultatet och nu när vi har tagit tag i stora huset igen det huset vi bor i så känns det som om renoveringssagan snart nåt sitt slut, men vem vet projekt kan man ju alltid ha sen.

i köket efterbild .

hoppas alla får en underbar fredag för själv ska jag och hämta upp belgiska jättekaniner i eftermiddag sen blir det mysa mycket med min familj ikväll

Mvh Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails