lördag 12 mars 2011

Det nya diskstället ut till B&B vipsskål från IB laursen och en hylla åt porslinet


hit ut blir det mycket just nu eftersom detta 1700 tals hus är färdigt,diskstället hittade jag hos gårdsromantik och det är ifrån madame stoltz , och bestickfacket hos Violas romantiska ting
Vill ju att våra gäster verkligen ska bo lantligt och romantiskt när de kommer hit.


en liten närbild..


Och givetviss fick mina pojkar som de ville i morse och jag ställde mig och gjorde pannkakor till frukost, det är ju lördag och lite lyx kan man få ha då som liten...

Ha en underbar Lördag kramar Jenny

1 kommentar:

Jejje sa...

vilken lyx frulle:))men det ska man ju göra när man är ledig:))

fina saker,diskstället är ljuvligt.-jag har ett tre vånings kakfat från madame stoltz,som jag älskar.
ha en bra söndag/kramar från norr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails