tisdag 11 januari 2011

Drömma kan man ju få göra tills det är dags att beställa hem varorna, och ett gammalt klassfoto jag inte sett på många år...








Vi ska ju göra om vårat badrum och nu har jag äntligen hittat ett golv jag vill ha, och detta golv ska det bli...



finns på http://www.qvesarum.se/







jag hittade även vår nya köksblandare där så vacker...









fast jag tror jag ska beställa den i bronserat, vet inte riktig än...drömma drömma drömma.


En rolig bild jag hittade på facebook, mitt gamla klassfoto ifrån Malmö Värneryden skolan där sitter jag Jenny Hoberg Andra ungen från vänster, jag gick på den skolan tills 4:de klass sen flyttade vi till sjöbo/vollsjöby...

sedan halmstad och hamnade till slut i Norrköping...

roligt med gamla bilder:)

3 kommentarer:

Susanne sa...

NYDELIG blogg:) Denne gleder jeg meg til å følge videre! Klemmer fra Susanne

Jessica sa...

Vilket fint golv, sånt vill jag också ha!
Jessica

Camilla Petersson sa...

Hej!
Jag älskar att titta på alla dina bilder.
Såååå fint ni har!
O så fint ni gör på gården!!!

Kramar Camilla Petersson

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails