tisdag 26 oktober 2010

Lite smycken till julmarknader och vårt öppethållande på gården ...

Lite pyssel och skapande är ju aldrig fel, man mår bra och kan slappna av...jag ska få hit bussturer i december så vi ska ha julöppet från mitten av november jag ska på julmarknader minst 2 st ...



Ett par örhänge från 70 kr paret finns olika modeller givetviss...




Halsband 120 kr sötvatten och silverpläterat....




Lite tuffare modell på halsband 149kr....


Berlock armand finns i olika modeller från 17 cm till 22 cm pris 200 kr
Detta är bara lite av vad jag har pysslat med....men det kommer mer bilder....

Imorse när jag drack min kopp kaffe så sneglade jag åt våra hundar som tur var hade jag kameran och fick denna bild på dem, jag tog fler bilder men denna ska jag andvända till uppfödnings sidan.


Givetviss går jag och längtar tills imorgon kl 11:00 för då ska vi vara i linköping och få reda på vem som huserar och växer i magen pojke eller flicka:)

Längtar.....

Ha en underbar dag Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails