torsdag 30 september 2010

En Lantlig klänning som jag har designat och lite fler lantliga bilder kommer mer hela tiden....

Här är en av alla lantliga kläder jag har designat denna klänning hängde så fint i sovrummet så jag tog lite kort på den , ibland behövs inte modeller till plaggen.

Brevid klänningen står våran nya sovrums dörr som är gammal det är gamla ytterdörren till Våran gård men jag vill ha den som sovrumsdörr den ska målas vit...

JAg byte ut lite fönster prynad i hallen där nere blev så trött på det som stod där i sommras...





Alla dessa små plåttags som man kan dekorera med gillar jag skarpt....



också i hallen bytt fönster prynad....



Och här är min nya almenacka helt perfect den fick stå i hallen så länge men , den kommer säkerligen flyttas runt....





En mycket söt tag till , dessa har jag fått ifrån Ängla gården östra husby....

Idag ska jag baka kanelbullar och göra egna hamburgare med barnen och egen pomme av rödskaligpotatis , ska även försöka ta lite mera bilder här på gården och i listen brevid ska jag lägga ut före bilder på Valla Gård Så som det såg ut när vi köpte det.....

Ha en trevlig helg och vem vet jsg kanske gör ett inlägg till idag...

Mvh Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails