tisdag 6 juli 2010

Bröllop det bästa jag vet och älskar att arbeta med....

Jag kunde inte hålla mig ifrån att släppa lite av bilderna...sneak a peak av bröllop att komma
och härlig känsla av brudparet av lantlig romantik

Gästboken hoppas jag på att de gillar annars får jag gott göra en helt ny....
jag ville göra något mer än vanligt

Rosa och grönt kan det bli mer romantiskt?


i gästboken ettiketter som brudparet själva kan fylla i och lite romantiska ord



Och som ett litet extra kom ihåg Vår gästbok....



Till alla gäster ett tackar för de finna orden och för att de tog sig tid att skriva.... med en tag loving memories





Baksidan lite enkel men romantisk... jag vet inte vad de kommer att tycka? kanske någon ändring sker....vem vet.








Nu är det så här jag har skrivit att jag skulle visa men efter nogrann eftertanke så överlåter jag brudparet till att ge mig den första bilden på brudklänningen men lite frestande och lockande detaljer kommer av brudklänningen här. så gott folk ni som undrat vad jag arbetat med ni får gott vänta ett litet tag till.

Blomman är handsydd och gjord av mig.













detalj bild bak











pärlbeströdd vid hela nederkant och i släppet ...mer avslöjar jag ej.







en liten bild på en knytbar plastong/kravatt ....



ha en mycket god kväll och fortsättning följer

Glöm ej att kommentera det för det går även att göra anonymt man behöver ej ha en blogg.



Mvh Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh så urvacker jag vill också ha , ockå gifta mig nu...

hoppas att du kan göra min klänning och allt då .


Kram Maria

Anonym sa...

Hello
syster här helt otroligt vackert har sett det i verkligheten och tycker vara


wow! Vill också ha den klänningen:)bra VAL AV BRUDEN!

Kram syster yster

Josefin - den blivande bruden sa...

Åh vad underbart Jenny! Jag visste att jag kunde lita på dig helt och fullt. Du är bara bäst :-)
Och tack ovanstående kommentator som tyckte att bruden gjort ett bra val, det tycker bruden också ;-)
Gästboken är ljuvlig, precis så som jag ville ha den, och precis de rätta färgerna. Du behöver inte göra om den tror jag, vad jag kan se på bilderna i alla fall.
Nu ska det bli spännande att få testa klänningen och se hur den sitter efter ändringarna.
Jag kommer förhoppningsvis förbi imorgon efter 14 någon gång och kollar på grejerna.

Kram! /Jossan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails