onsdag 21 april 2010

Golv i lilla huset och målat väggar och tak lite smycken och chokladbollar....



Min älskade man jobbar och sliter och lägger golv i lilla huset, jag har målat taken och väggarna
och putsat spisen det går framåt.... haha snart ska köket in:)gud vad duktig han är.





lite hemsk före bild mitt i renovering och senare bild nu i slutet av renoveringen....


Jag har börjat göra iordning för kalasandet för min 5 åring i helgen, jag började med chokladbollar och ska baka mera imorgon och tårtbotten, det blir kalas på lördag....




det är ett evigt tjatande om paket och kalas och tårta just nu här hemma....


Jag har pysslat lite med att göra tvålar sy scrappa och göra smycken här ovan förljer ett litet smakprov , jag ska försöka lägga ut bilder på det mesta.....
ha det gott
Jenny

1 kommentar:

Carolin sa...

Men guud vilken super mysig blogg!!
Verkligen! Den kommer jag att fortsätta följa! Verkligen i min smak!
Minigrisar och Påfåglar, djur som har fachinerat mig länge!! Kläcker man fram påfålungar själv? I kläckmaskin?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails