måndag 1 mars 2010

Renovera renovera mera och äntligen är luftvärmepumpen på plats!


Så här fin blev dörren tillslut som jag målade, men vi har lite pärlspont och gips som ska upp men det börjar närma sig ett slut. och nu kan jag äntligen måla väggarna och putsa upp murstocken , medans min man ska börja lägga golven. taket i hallen ska även bli gipsat så stockarna går igenom....



Här lägger han grunden för en vägg som ska vara in till dusch och wc delen.... Duschkabinen är på väg vi har handfatet allt blir nytt och snyggt härinne....känns väldigt bra.



Stockväggen på vänster sida har jag rensat och ska måla vit den ska förbli synlig i rummet här är luftvärme pumpen som är nordenanpassad och på sommaren AC funktion det är en panasonic med 8 graders underhållsvärme och ingen on off effekt....men den är väldigt dryg i förbrukning.
Vi tog fram stockarna i taket och det blev såhär på bilden efter vi satt gipsen....



Nu ska jag ut och bygga lite till för vi är fast här nere på gården idag och kommer ingenstans....



Mvh Jenny Hoberg

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails