fredag 19 februari 2010

Skotta snö jobba och designa lite och renovera i Lilla huset:)





börjar bli lite färdig med allt till butiken, men det kommer mera...håller på en brudklänning som kommer bli så vacker, speciellt på bruden som ska bära den.
tröjan/toppen kostar 350:-

kjolen kostar 180:- finns i olika färger....








Det kommer mera snö, bra antar jag det är ju trots allt roligt att leka med barnen i snön, men när man skottar en hel gård för hand så önskar man att man hade en traktor som skulle varit vår!Tänk om folk kunde hålla vad dom lovar... inte första gången man får erfara den bistra läxan så nära in på familjelivet:(







här är en bild som jag tog med mobilen då mitt objektiv kommer nu i helgen:) jippie

Bilden ovan är snöfortet vi har byggt men igensnöat igen! konstigt va ...med all snö som faller











Jerry har kommit mycket längre än såhär i lilla huset på gården , men jag inväntar objektiv till min kamera:) så håll till godo med denna usla mobilbild....grrrr













jag har ju gjort en hel del smycken i silver men kan inte få bra bilder så det blir bara på dessa hjärtan för tillfället....

Hoppas att alla får en underbar helg i snövädret.... jag kommer att fortsätta skotta för hand och leta efter traktor som jag kan köpa inför nästa vinter:)

Mvh Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

OHHHHHH DU ÄR SÅ DUKTIGT!!!

jag vill haaaaa den där toppen i medium och kjolen med:)

LÄNGTAR EFTER MER BILDER på dina kreationer.

Många kramar Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails