måndag 9 november 2009

Scrappad cupcake väska & Kuvert/konvolut....

Detta är cupcake muffins som jag tänkte andvända mig av , när jag ska ge bort något fint

som en skön stund kanske?

Jo för det är så att det är ett lock på denna muffins som man lyfter på och vips

fram kommer i detta fallet en jätte badbomb som är handgjord här på

gården i vårt tvålkokeri ...vi säljer dom i butiken



Så här ser det ut när man lyfter på locket .



jag har haft väskan en stund gjorde denna väska för ett tag sen men alltid lyckats glömma att fotografera den jag gjorde en mall som jag gärna lägger ut om någon vill ha den.


en kedja som man bär den med och...





öppnar man den finner man pengar till födelsedagsbarnet ...





här är ett konvolut som jag gjort...





baksidan


och när man öppnar



för att sedan öppna gömman med pengar:)


hoppas alla ni som läser får en trevlig vecka...


Mvh Jenny

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails