söndag 20 september 2009

Vikbodesign Av Jhoberg .....& Minigriskultingar Födda 20 September


Kjolen Ovan är ett Mönster designat av mig och tillhör Lantligt romantisk stil även tilltänkt skärgårdskläder den nya kollektionen utkommer i butiken maj 2010....En riktigt Vikbodesign



Årets sista blommor kanske , jag plockade en bukett i trädgården och se så bra den förgyller i köket.





Våran Minigris Ester nedkom idag den 20 september med tre kultingar de kan tingas men de lämnar inte ester förrens vdi 12 veckors ålder.....Pris per kulting 2500-3000kr st
Med härstammningsintyg.Och livslång support.





mums mums

Vi var på medeltidmarknad och mina söner ville ha armband, men jag köpte inga istället satte jag mig ned och knypplade ihop vars ett....
Mvh Jenny

2 kommentarer:

Bettan sa...

Men gisses vilka små sötnosar =D Grattis till tillökningen :o)

Anna sa...

Jättefin snuttar! Jag (nä.. min sugga så klart!) har oxå fått smått. De är så goa så jag smälter. Mina är nu drygt 4 månader och hon diar dem fortfarande, fast bara så där lite snuttande på kvällen när de ska sova :-), hur sött som helst. Såg på alternativ.nu att du ska sälja dem och önskar dig lycka till i att hitta rätt hem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails