söndag 26 april 2009

Trädgårdslandet renovering örtagård bo på landet?


Mitt trädgårdsland 150 kvadrat i förra året i år lite större, innehållandes purjolök brytbönor ärtor i mängder majs två olika sorter i år fyra olika sorter...
potatis jordgubbar smultron sallad tomater aubergine rödlök gulök spenat dill gräslök rödbetor
kålrot palsternacka oregano och massor mer ,
jag håller mycket på med renovering och gården just nu så det är mitt skapande för tillfället ....
Jag har blandannat till vårat lantliga kök som min man jerry coursell gör för hand så vackert stämplat våra kakel plattor och bränt dom hos min svärmor då hon målar porslin och glas.....så fint och vackert finns i butiken en hel del alster som hon gjort...
i år har min underbara man hjälpt mig anlägga örtaträdgården i äpplelunden , och till juli 2009 går det att hyra våran lilla stuga om allt går som det ska...:) bo på lantgård ? för mer frågor mejla jhobergdesign@hotmail.com

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails